BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 5 december 2010

1år & 5månader

Så länge har jag och Johanna varit tillsammans nu, ville bara säga det, var ett tag sen jag skrev det.. Jag är stolt :3. Vi har gjort så mycket på sistone, vi har agerat tomte åt random folk, förhoppningsvis kommer de små barnen på skolan i Bjärnum bli glada imorn, för vi lade massa paketer där, (massa saker som vi ändå skulle slängt). Så det var ju bättre att dom barnen skulle få det. Så vi lade det i en tunnel, för att det e ju snö ute och blött..
Nu kanske ni blir förvånade att Johanna är snäll mot barn,,, well,, det är jag också XD..
Vi har gjort ett jättesnyggt pepparkakshus, jag e så stolt över det så jag måste lägga upp en bild, vi gör trädgård och hela köret så vi är nog inte klara fören till jul, så då får ni bilden;).

Det är lite vad vi har gjort senaste dagarna.

Älskar dig Johanna!<3

ha det fint alla!:)
//Jonas

1 kommentarer:

Hogge sa...

Haha, det var en hemlighet ju :P

Hoppas du har en rolig dag :) <3