BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 29 december 2010

*EDIT* Bio samt pepparkakshuset

Hejsan!
Hoppas ni har haft en underbar jul. För min blev bra!
Ja då är det snart nyår också och snart 2011, tiden, går fort asså.. (vet dock inte vart jag ska vara på nyår ni får gärna tipsa)

Jag och Johanna var på bio, vi såg Änglagård, som vanligt är jag lite skeptisk men när jag väl har kollat så tyckte jag det var bra. Haha, det händer ofta med mat och sånt, att jag först är skeptisk till något jag inte provat men sen så gilla jag det, Hah!
Kan sitta här och snacka vinklar på filmen nu men tänker inte göra det för då blir ni uttråkade haha, så därför lämnar vi det till "senare". Men kort sagt så var det fin miljö i filmen, jag tycker miljön gjorde i princip allt, ja och skådespelarna, alla kända, bra osv.

Gott Nytt år! 2011!

*EDIT*
By the way så kommer bilderna från jul, på mitt och Johannas pepparkakshus här, som jag lovade;, vi får se om ni kan lista ut vad allt ska föreställa;P;




//Jonte 'Random' Sandgren

2 kommentarer:

Johan sa...

Vet du vilken film som har mysig miljö? Predators! Se den!

Johanna sa...

Jag måste säga att jag gillar att du undertecknat "Jonte" x)