BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 16 december 2010

Ska provspela med ett band!

Hej, det känns som att julen närmar sig, det är väll inte bara jag som tycker detta:P..
Och det känns ju kul. Har bara lite klappar kvar att fixa, känns som att jag har varit i god tid i år med allt, hehe..

Utöver julen så ska jag spela med ett band som heter Ninja betong, testspela lite och se hur det går, deras trummis lämnade bandet, han hade ingen motivation, så jag ska spela lite med dom, sen får vi se hur det känns osv, men det verkar jättekul ju.
Har sett dom Live spela så jag vet ju vad det är för något lixom, och jag känner en i bandet sen jag var liten, så det känns som att man är välkommen lixom, annars kan det ju kännas lite svårt att komma till okända människor och ba prestera jättebra:.

Men som sagt det känns rätt bra och får hoppas på det besta. Jag har lovat covers, men min bror har haft problem med sin kamera ett tag, men nu är den hel igen, men nu så ska jag ju spela med detta bandet så det blir väll att ni kanske ser nått med mig från dom, vi får se, det är spännande hoppas ni också tycker det lol XD.

SES//
JOnas

2 kommentarer:

Joel W. sa...

Awesome Jonas!
Forresten, vi moste ses under jullovet. Jag saknar verkligen dig och vort gamla gang!

Johan sa...

Ninja Betong? Ballt 8D