BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 22 december 2010

Lite random snack!

Hej på er!

Vet ni vad, ja det vet ni, det är snart julafton fasen, för en gångs skulle känns det som att jag har fixat julklapparna i tid, även fast jag har haft så mycket att göra, dET är en viktig grej jag har gjort, och det är att PLANERA! Om man planerar så har man mycket mer tid, eller ja, man har lättare för att hinna med fler saker lixom, det är väll Johanna som har lärt mig det antar jag;).

Juste, jag har nu repat med punkbandet Ninja Betong (låter typ som Ebba Grön) och jag ska säga att det gick bra, nu måste jag träna lite inför nästa rep. Jag tykcte det var kul, jag tror att punk passa mig bra, för jag gillar simpel-heten i punk , eller va man ska säga, hur som helst så har jag framförallt lyssnat mycket punk när jag var yngre. Johanna har ju varit lite punktjej också:P, (ett av hennes favoritband är Sex Pistols), även fast hon kanske inte lyssnar på det så mycket idag.

Föresten, förra omröstningen slutade
44% svarade ja
44% svarade nej på om du har/ska julstäda.
resten vet ej.

Vi ses efter jul alla läsare
så ha en riktigt god jul så ses vi igen!
<3

//Jonas S.

0 kommentarer: