BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 29 november 2010

Deppar ni?

Tjenare alla!
Det är ju vinter och kallt nu som ni alla vet, vissa blir deprimerade vissa tycker om snön osv. Jag själv,, vet inte riktigt, känns som att jag inte har tid att bry mig om det :P..
Men jag undrar dock om det påverkar många? och deras förhållanden? Det är underdrift att skriva att många par har, gått skilda vägar, eller hur jag ska formulera mig. Kanske är det naturligt? Vanligt? I dagsläget är det väll vanligare än förr i tiden antar jag, det är så accepterat idag.. Jag antar att jag är lite oerfaren eftersom att Johanna är mitt första seriösa förhållande.
Men ja som sagt, Allt som hänt vänner och sånna man känner lixom slås ihop och man börjar fundera lixom, i med allt detta börjar jag sakna mina gamla vänner,
Seriöst, efter gymnasiet så försvan en hel del känns det som.
Jag antar att livet går vidare och man lixom möter ju alltid nya människor och det är bra, men ibland saknar man sina gammla, och ibland saknar man dom man inte borde sakna.

Jag antar att detta blev ett sånt där, "skriva ner mina tankar lite till er", ibland är det skönt och bara luta sig tillbaka, kanske dra på en halvsorglig låt, och tänka tillbaka på allt som hänt i livet, INTE för att deppa, utan för att,, minnas, det passar med sånna låtar tycker jag, fast det går ju med annat också.

Hoppas många av er julstädar, för Jag och Johanna har gjort det, och det var inte så "soft-städning" precis, men Johanna gjorde det mesta, så det är mest synd om henne x3

//Random

2 kommentarer:

Johan sa...

Bra skrivet.

Hogge sa...

Om de försvinner är de ju inga riktiga vänner ändå. Tycker jag.