BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 4 mars 2011

Snart 4000 + blue waffle

Haha jag vet att jag är töntig med dessa besökar-siffror, men jag blir road iaf,
om DU ser att DU blir nummer 4000 så får du gärna skriva det till mig så jag kan nämna dig i min blogg;), absolut inget krav dock såklart.

Idag har vi gjort blåa våfflor(ja blåa) på plugget idag, det var väldigt,, intressant. De stack och köpte 2 påsar färdig våffelsmet och blå karamellfärg. De blandade de i smeten och de blev blått, svårare än så var det inte.
Det fanns dock inga dl mått så dom fick improvisera, och dom ba hällde i lite mjölk och smör och allt det där bara på känsla haha!,
det blev väldigt gott ändå, konstigt nog. En riktigt stor skål med smet åt de upp, tänk er två paket + massa mjölk.

Har tyvärr inget bra bild, bara denna.


Själva smeten var väldigt blå, men våfflorna i sig blev typ möggelgröna, å såg inte goda ut, men de va de. Vi hade nog inte behövt hela karamellfärgen i smeten, bara några droppar typ XD. Det var rätt flummit annars idag.

BTW, ni som får för er att söka på "blue waffle" på google nu, kan jag tipsa er att: - Gör det inte.
Vill ni veta varför? ja då får ni söka ändå,

HAH!

//RANDOM

2 kommentarer:

McHades sa...

jag kollade vad det var. och nu kan jag aldrig äta igen, eller sova för den delen.

Johan sa...

Och där blev jag nr 4000 också.