BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 15 mars 2011

Idag ska jag blogga om......

En intressant grej som hände på plugget idag var att jag ägnade hela dagen åt ETT tal, och sen ett till sista timmen, heelt lolsjukt svårt,ändå fick jag massa hjälp och grejer av Ted, mina beräkningar var på 5 A4 papper typ, helt CEP! Jag måste nästan fota det och lägga upp ju! :).

Johanna ville jag skulle blogga om henne, så därför skriver jag lite fakta om henne för skojs skull, också får ni ju lite mer info om denna kvinna! Det kanske inte riktigt har framgått innan ju :p.
Alltså;

Namn: Johanna Amanda Sofie Gustavsson
Ålder: 92:a
Längd: 177cm :)
Bor: Bjärnum (norra skåne)
Syskon: 1 bror och 1 syster
Hårfärg: Blond
Gör på fritiden: Rider och tar egobilder
Favoritmusik: blandat
Favoritbok: Evanovich böckerna
Favoritfärg: Rosa
Favoritmat: Subway!
Favoritämne: Franska
Värsta ämne: Matte (agree)
Favoritdjur: Häst
Gör helst en fredagskväll: Äter massor av godis
Roligt: vara med djur, äta, laga mat
Tråkigt: läxor, bestämma sig för grejer
Älskar mest: Mig så klart! X)
Hatar mest: Människor

Äh kommer inte på mer de får räcka,
Fråga annars! :)

MVH
//
Jonte

0 kommentarer: