BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 11 mars 2011

Aj.

Tjena.
Jag tänkte share:a lite upplevelser jag fått idag.
Fredagen började med att jag var lite sen så jag cyklade snabbt,
efter en stund kom jag till bron vid venadammen(ankdam), och sen efter ett litet gräsfält kom det asfält, och jag såg inget märkligt.
Dock var det jävligt halt och ja , jag halka såklart. Jag har inte varit med om något så halt seriöst, cykeln bara flöög iväg, och jag ramla baklänges. NÄR vi väl var på marken så fortsatte vi att glida typ 2-3 meter innan jag sluta glida. HELT sant och helt sjukt halt var det.

Jag hade rätt tur för att jag hade min vinterjacka för jag cyklar rätt långt å de blir rätt kallt, och vinterjackan är ju tjock så den tog smällen rätt lätt. Dock fick jag rätt ont i midjan och benet, märkte också nu i efterhand att jag har problem med en muskel i nacken:(. Men vem tänkte på att de hade frusit så mkt lixom?

Meningen med detta inlägget är såklart att ni ska tycka lite synd om mig:D

(8)"- tyck synd om mig, jag är bara man"(8)

//en halvfördärvad Jonas

2 kommentarer:

[FOTOBLOGG] med Författar intresse sa...

Diggar din blogg :D

sv; Tack så mycket ! (: Blir alltid glad utav fina kommentarer (:

Johan sa...

Johanna kan pussa på det onda.