BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 2 februari 2011

Kanin, gym & mat

Hej!
Ja det är dagens rubriker!
Hogge (Johannas kanin) sprang runt mig igår när jag kom hem till Johanna, sen följde han efter mig vart jag än gick.
När jag stod i köket för att varma mjölk så ville han in där men det är ett halt golv och då vill han nog helst inte gå in XD.



Bill(katten) och Hogge(kanin). Föresten Hogge har en egen blogg, du borde kolla in den, den är rolig :)

http://viciousme-hogge.blogspot.com/

Annars Idag så har jag gymmat, damn va trött jag blev. Det är en sak jag hatar,, det är efteråt, när man ska in till stan, för att ta bussen hem, så måste man vistas i centrum när alla typ slutar skolan osv.
(SÅ alla där ute som ser mig på stan lite sådär trött och halvsvettig så har jag gymmat , nu vet ni).
Duschar inte eftersom att det skulle bli en jävla packning att ha, (dont worry jag duschar när jag kommer hem såklart).
Gymmar typ 3-4 gång i veckan, känns så härligt efteråt.

Snart ska jag börja laga mat, hoppas Johanna kommer gilla det;).
Det blir Shepherdspie!

Ha en fin dag//Random

1 kommentarer:

Johan sa...

Är inte shepherspie typ haggis fast paj?