BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 6 februari 2011

Johanna är räddad

Johannas dator har varit sönder ett tag, så jag fixade den med lite hjälp av Danne, vi behövde inte göra så mycket, men eftersom att jag och Johanna inte är så bra på hårdvara så XD.
Det var något fel med hennes grafikkort.

Pajen jag gjorde blev bra, blev själv nöjd och Johanna gillade det. Har ingen bild tyvärr men det var typ mos, vegofärs i bottnen som en paj, aa också lite speciella ingridiencer osv.

Söndag idag, vi har städat och Johanna har tränat, (jag är typ förkyld IGEN, så jag har inte tränat). Det är väll rätt farligt och träna när man e sjuk har jag för mig?

Vi får se om jag pluggar upp matten, det kan vara så att jag inte behöver, mer får ni veta i nästa inlägg, För då får vi se hur de går också berättar jag mer, eller nått, Ses !
/JONTE

1 kommentarer:

Hogge sa...

Hårdvara är ju vår grej ;)