BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 10 januari 2011

Tyck synd om mig!

Jag har en blåsa på min tumme, och ett blåmärke på mitt ben, känns det som iaf. OCH så slog jag mig själv i huvudet med en trumstock!
Jo jag känner mig rätt så klumpig, men men.

Annars hade jag det bra i helgen, jag lagade mat i söndags till mig och Johanna, (pasta och falafelbullar), för att vi var själva hemma, och ja jag blev nöjd,, Nu tänker ni att det är väll hur lätt som helst, och, ja, det kanske det är men jag suger på laga mat så därför är jag nöjd ändå!
Fniss

//Jonas S.

2 kommentarer:

NinjaJohanna sa...

HAH! Då är det inte bara jag som gör så alltså ;)

Din tjejs granne ;) sa...

Vad roligt :D

Jag har en tävling på min blogg just nu som pågår till söndag där du kan vinna en biobiljett, varför inte bjuda johanna på bio? ;)