BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 14 januari 2011

Grattis till mig!

Inte för att jag fyller år, utan för att jag har haft min blogg rinnande i mer än ett år, Kul! Det trodde jag faktiskt inte att jag skulle ha, när jag först skapade den. Men det har blivit en lite random blogg, precis som var meningen från början.:)

.Ni kanske förstod att jag gymmar nu, med tanke på min poll till höger :P..
Så ja jag började nyss, senast var det kondition som gällde, med Johanna och Johanna, fack va jobbigt och varmt det blir där inne, annars var det rätt lugnt, började halv 1 så det var inte så många där, men i onsdags var där många.

Det kanske är någon annan här som gymmar där? 24/7 fitness gymmet..
Sen har jag varit lite på körskolan och på arbetsförmedlingen, har gjort mycket idag faktiskt, det känns bra att man inte ba e hemma och slackar lixom.

Annars rullar allt på, bara att skriva ett inlägg om ni undrar över något annat,

Ha Det Fint

P.S
Gå in på denna blogg och tävla, du kan vinna en biobiljet
http://brokenandfixed.blogg.se/2011/january/utkast-jan-13-2011.html#comment

//Jonte S.

4 kommentarer:

Johan sa...

Bra att du gymmar, Johanna älskar muskler, stora muskler över hela kroppen.

Din tjejs granne ;) sa...

Kul att ni har börjat gymma :D Och trevligt att du hängde med idag!

Din tjejs granne ;) sa...

Hej!
Tävlingen är nu avslutad! Tack för frågan, svaret på frågan och vinnaren syns på bloggen! :)
Ha en trevlig kväll!

Johanna sa...

Vafan Johan.