BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 14 september 2010

Tisdag 14 sept

TJenare alla!
Jag har varit på arbetsförmedlingen idag. Det var någon slags, jobbgaranti eller vad det hette, ska typ söka jobb och få praktik, och få 2700 imånaden ungefär. Alltid något. Hoppas jag får jobb snart:P..
Sen ska jag till körskolan och göra teori, ja, inte så mkt mer med det, Imorn första körlektionen! Önska mig lycka till nu!
Det närmar sig valet, ska bli intressant å se hur det går. Samtidigt skönt sen, så slipper man all politik ett tag...

BTW, Idag kom också HALO REACH ut, alltså ett TV spel, jag tänkte äh man får väll köpa det, så jag gick till Gamestop, å det stod, 700 SPÄNN! ... Det är för mkt för en arbetslös, inte värt de asså, (har redan testat spelet, "Betan").. Kiss my ass! säger jag bara.

kram //Random

2 kommentarer:

Hogge sa...

Men orka spel din fjant

Johan sa...

Gamestop suger (som Johanna LOLOLOL)
På Mediamarkt kostar det 249:-!

ÅK OCH KÖP!