BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 6 september 2010

1 År, 2 Månader

Hej alla!
Har precis ätit en god mackaron-stuvning som Johannas mormor har gjort. Vi ska ut och "Power-walka" sen,,, ÅH jag är så mätt , känns som jag ska dö, kan knappt tänka på att ut å gå nu XD...

Ja topicen; Jag och Johanna har varit tillsammans i 1 år och två månader såklart för er som inte förstod ;]. Det känns, helt awesome :)!

Annars har jag varit i stan idag och gått på någon kallelse från Arbetsförmedlingen, det kändes, väll okej, man satt och lyssnade på folk som skulle typ coacha om hur att man ska komma in i arbetslivet, men jag tycker det verkar som samma sak som den här arbetscoachen jag redan har, förutom att man typ får praktik i en massa veckor, men det känns som de blir på ett skitställe å man får ändå inga pengar, då är ju hellre arbetslös å får inte pengar XD...

Hur som helst, rösta på enkäten till höger om du inte redan gjort det, rösta helst inte 2 gånger.
Om du inte vet så mkt om politik eller vill veta mer innan du vill välja gå in här nedan och svara på frågor, så får du reda på det ;]. (Mest som en kul grej)

http://www.svd.se/nyheter/politik/valet2010/Valkompassen/?gclid=CLiMldWX86MCFUWQzAodIn7w3w

//Jonas Aka Random!