BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 15 augusti 2010

Sjuk

Hej alla!
Jag vet att jag inte skrivit på ett tag. Jag har varit sjuk i några dagar och min flickvän har fyllt 18 år och jag har varit på arbetsförmedlingen och jag har övningkört och massa saker, så finns en del att göra lixom :P.

Johanna fyllde år igår, 18 år. Vi stack till Hässleholm på festivalen och åkte lite karoseller och sen tog hon sin första lagliga vin utomhus.

Hon fick bla en köttätande växt av mig i födelsedags present, sån tur att hon gillade den, den var fett col, vi lade ett kryp i en "Mun" som växten har, så ba stängde den snabbt och "åt upp" krypen. Sjukt cool växt faktiskt. Har lite brottom när jag skriver detta för att vi skall snart på circus, första gången i mitt liv faktiskt, Hejdå! ha de bra!!

/Jonas aka Random

1 kommentarer:

Johan sa...

Övergöd den inte!