BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 26 augusti 2010

Jaaaa..

Hej alla!
Ja tjena, är hemma hos johanna idag. Jag har varit utan henne i två hela dagar innan, minns inte riktigt när de hände senast, skumt kändes det, och jag saknade henne jätte mkt.
Annars så söker jag lite jobb. Min jobbcoach ska kolla mitt cv och lite sånt. är inte så bra på att skriva sånt, men de löser väll sig.

Folk verkar ha slutat flirta på internet, Iaf så slutade min enkät här på bloggen.
Nu får ni ny fråga, så glöm inte vota på veckans fråga! ;]

Här får ni en bild, bara för att jag inte skrivit så mkt på sistone.. HEhe, den har inget med texten att göra. Men den är fin ba. ja, en Random blogg som sagt, bara en random bild.

Bilden är tagen av Stefan, @ Bornholm

2 kommentarer:

Johan sa...

Både du och Johanna verkade ha lämnat bloggosfären!

Fin bild!

Jonas Sandgren Aka Random sa...

Till Johan/alla:
Hah, sorry. Tror vi brukar blogga samtidigt, vi har haft massa saker för oss, jag har blandannat hållit på mkt med bilkörning och jobb osv. Men ska försöka förbättra mig!