BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 1 april 2011

1 April

första april idag. Ingen har lurat mig, inte ens försökt faktiskt, kanske tur, för jag hade antagligen åkt illa ut isf..
Det börjar ju närma sig våren nu tycker jag, fast än att det har varit regnigt idag. Men som sagt den börjar ju närma sig, eller ja det är väll vår nu för tusan?
NU säger vi så, annars blir det för mkt text om det att det är vår eller inte... Hur som helst; jag är lite sugen på att inkassera en jacka av något slag, som är snyggt till våren / sommaren. Skinnjacka/jeansjacka är ju snyggt, men vet inte riktigt var jag hittar det, har letat lite men hittar inte mkt för män. Finns hur mkt som helst för kvinnor dock, men de visste vi ju redan. Det är väldigt högt prist också på skinnjackor/jeansjacka för män, jag vill säga det att det finns fler billiga versioner till tjejer, not fair XD..
Men som sagt, svårt de där med priset, hur som helst jag kan tänka mig köpa något snyggt och lite dyrare, men då vill man ju välja något snyggt och värd priset, som om ni har tips så tveka inte fan, skriv ba..
Vi ses,
kanske
Jag hoppas det//

JONAS SANDGREN

0 kommentarer: