BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 25 juli 2010

Ekonomischema

Tja alla, sitter vid datorn nu, denna söndag kväll.
Imorrn blir det arbetsförmedlingen. Får se hur de går där. Annars har jag och Johanna påbörjat en ekonomisk plan, som vi kallar det.. Haha, Jo, det är ju bra för att då kan vi planera våra pengar lite bättre, det är spec bra för mig för jag har ingen inkomst för tillfället.
En del grejer jag har att göra är att;
Fixa mina trummor.
Ta tag i körkortet.
Skaffa mobil.
Träna.
och lite sånt. Får se hur det går.
Är rätt trött nu, ska bara duscha snabbt först, sen mysa och sova med min lilla gnu<3

PS. Så har jag glömt blogga lite, förlåt, Jag och Johanna har varit på bl.a Kiwiks marknad, Det var mindre än vad jag tänkt mig, tror det är för dyrt att slå upp sån stånd. En kompis till Johanna har sånt stånd, och hon berättade att 2 meter på Helsingborsdagarna kommer att kosta 20k kr, Rätt så svinigt dyrt.
Och så var vi på K-dagarna, och tivolirock så klart. Men det har jag nog redan bloggat om ja, hur som helst, here is a pic from K-DAY!

(Tågresan var inte så kul) haha XD

1 kommentarer:

Hogge sa...

Var du tvungen att lägga upp den fulaste bilden du kunde hitta? xD
<3333