BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 14 juli 2010

Göteborg

Tjena alla!
I måndags var vi i Gbg på Universeum, och kollade på alla fina, coola, söta och häftiga djur. Jag tyckte ormarna var sjukt söta och coola, Den Gröna mamban är min favorit lätt. Jag är i Falköping nu, så när vi kommer hem så ska ni få se bilder på lite djur ;). Kollade in spindeln svarta -änkan, vilket är en av de giftigaste spindlarna som finns. Men den är inte så stor, som man kanske tror, bara nån CM, dock fågelspindeln, som var typ, decimeter typ, fett stor, äcklig, hårig. USch, kunde knappt kolla på den, men jag gillade den ändå på ett sätt. Man får ju visa respekt lixom... Sen var där små söta apor:P, ja massa djur, hajar också. men som sagt jag lägger upp bilder sen..
Tyvärr missade vi en våning,, där skulle de funnits lite, astronomi grejs. Å jag är ju asintresserad av sånt, så missa vi den våningen :O.. Bajs, också. kostade typ 170kr lr nått för en person till inträdet.
Ska åka bil i 3 timmar idag , yey, aja, vi ses sen när jag kommer hem//Jonas S

1 kommentarer:

Joel W. sa...

Åh! Lyyxxx! Universeum är det enda ställe i Sverige jag tycker är värt besök.